יעד הנדל"ן מספר אחת בארה"ב על פי "פורבס" הוא גם ההזדמנות שלכם

ג'קסונוויל

ג'קסונוויל

 

ג'קסונוויל פחות מוכרת לקהל הישראלי, אך לא פחות חשובה מהערים הגדולות האחרות במדינת פלורידה. נושקת לג'ורג'יה שמצפון, עיר המפרץ המאוכלסת ביותר בפלורידה (כ-1.5 מיליון איש כולל הפרברים)

והגדולה ביותר בארצות הברית היבשתית מבחינת שטח. בשל הגדילה המתמדת, ההגירה החיובית, אחוז הנכסים המאוכלסים הגבוה והביקוש הרב, רכישת נכס בג'קסונוויל מהווה עסקה עם אפשרות מצוינת לתשואות גבוהות. דרך חברת "רילקו השקעות נדל"ן" תוכלו לרכוש בעיר נכס במחיר של החל מ-199 אלף שקל ולקבל עליו תשואה נאה.

לא במקרה העיתון הכלכלי היוקרתי הכתיר את ג'קסונוויל, פלורידה, בתור יעד ההשקעה הטוב ביותר ב-2017.בינואר 2017 דירג העיתון הכלכלי הנחשב "פורבס" את עשרת יעדי ההשקעה החמים של השנה. ארבעה מחמשת המקומות הראשונים נתפסו על ידי ערים או עיירות בפלורידה, כשג'קסונוויל במקום הראשון ואחריה פורט מאיירס, דייטונה ביץ', גרנד ראפידס במישיגן וטמפה ביי.

מדוע ג'קסונוויל כל כך אטרקטיבית?

1. משום שיש בה המון הצעות עבודה, היא הציגה עליה של 3.8 אחוז בשיעור העבודה ב-2016, מה שהופך אותה לאחד משווקי העבודה הבריאים ביותר בארצות הברית.

2. ההגירה החיובית הגדולה יוצרת ביקושים רבים לדירות ויציבות האוכלוסייה בעיר, יחד עם מזג האוויר האידיאלי והסמיכות לים.

3. הרחבתה הצפויה של תעלת פנמה. התעלה הצרה היא אחד מערוצי הסחר החשובים ביותר של ארצות הברית. הרחבתה תאפשר לאוניות משא לעבור בה ולשאת סחורות למדינה. בהיותה ממוקמת בקו צפוני ישיר לתעלה ועם הנמל השלישי בגודלו בארצות הברית, ג'קסונוויל צפויה ליהנות מהתנועה הערה, שתגדיל עוד יותר גם את מעגל העבודה בעיר ולפיכך גם את ההגירה החיובית לעיר.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: